André Vis, hoofdredacteur Wegner nieuws media Tubantia liet een onderzoek doen door Vendl

Wegner+NieuwsMedia+-+Referentie+Vendl.jpeg

Via de methodiek van Adelka en Jan (leverde ons 2400 data op) krijg je snel inzichtelijk waar verbeterpunten liggen en hoe ieder individu er in staat. De kracht is de presentatie en vertaling. In posters wordt via kleurengrafieken een perfect beeld geschetst en zie je ook hoe redacties onderling van elkaar verschillen. Daarmee konden we het resultaat tastbaar verbeteren. Maar ook de nazorg vond ik goed, Adélka hielp ons mee hoe we feedback in de organisatie konden vormgeven. 

Vorige
Vorige

Martijn Keijzer, praktijkcoach en Vertrouwenspersoon Politie regio IJsselwaarden volgde de opleiding tot Vertrouwenspersoon speciaal ontwikkeld voor de Politie: 

Volgende
Volgende

Bart Verhagen, Directeur RadarVertige over de verandering in zijn bedrijf n.a.v. organisatie ontwikkeltraject